Тест розроблено на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 5 клас за оновленою програмою 2016 року»
Мета:
Закріпити вміння і навички учнів з теми “Різновиди комп’ютерів”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми.
Описання тесту:
- тест середньої складності, розрахований на 5-15 хв часу, в залежності від рівня підготовленості;
- тест найкраще використовувати для актуалізації знань на початку уроку, або для підведення підсумків в кінці уроку.
Шановні відвідувачі сайту. Велике до Вас прохання, якщо ви помітили помилку в тестах, будь-ласка повідомте про це скориставшись формою для коментарів, яка знаходиться під тестом. Також Ви можете написати своє бачення того як покращити даний тест. Для мене важливо знати вашу думку.
Тест 3 (5 клас)
Для навігації між запитаннями в тесті використовуйте кнопки Далі та Назад або таблицю з номерами запитань вгорі.
Будьте уважні. Не оновлюйте сторінку, інакше тест доведеться проходити заново!
БАЖАЮ УСПІХІВ В ПРОХОДЖЕННІ ТЕСТУ!
Потрібно вказати текст. |
Юлианна
8 листопада 2020 р. мені виконується 44 роки. З 14-ти років я працюю за комп’ютером і взагалі з ними… Погчинав ще з УКНЦ – Электроника 0511.
Не читаючи книжки з інформатики, вирішив пройти цей тест – Ви набрали 9 з 12 балів, (75%). В мене питання – який дурень писав ту книжку, коли він останній раз бачив всі різновиди комп’ютерів, планшетів, нетбуків, ноутбуків та смартфонів?
Питання залишимо без відповіді. А взагалі тест складається саме за матеріалом підручника по якому навчаються учні в школі і розрахований на те що учень прочитає відповідний параграф перед складанням тесту (хоча в більшості тестів достатньо просто уважно послухати вчителя на уроці з елементами демонстрації, адже все це вчитель домонструє і обговорює на уроці). Звичайно з точки зору дорослої людини з її життєвим досвідом питання тесту можуть бути неоднозначними…
Ви дуже хороші