Підсумкове тестування з теми Табличний процесор. Тест 27 (Інформатика 8 клас Морзе)
АвторПозняк Р.Ю.Переглядів7.2к.Опубліковано
Тест розроблено на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 8 клас»
Мета:
Закріпити вміння і навички учнів з теми Табличний процесор; перевірити рівень засвоєння знань.
Описання тесту:
тест середньої складності, розрахований на 10-30 хв часу, в залежності від рівня підготовленості;
тест найкраще використовувати для актуалізації знань на початку уроку, або для підведення підсумків в кінці уроку.
Шановні відвідувачі сайту. Велике до Вас прохання, якщо ви помітили помилку в тестах, будь ласка повідомте про це скориставшись формою для коментарів, яка знаходиться під тестом. Також Ви можете написати своє бачення того як покращити даний тест. Для мене важливо знати вашу думку.
Тест 27 (8 клас)
Ліміт часу: 0
Підсумок тесту
Завершено запитань: 0 з 24
Запитання:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Інформація
Для навігації між запитаннями в тесті використовуйте кнопки Далі та Назад або таблицю з номерами запитань вгорі.
Будьте уважні. Не оновлюйте сторінку, інакше тест доведеться проходити заново!
БАЖАЮ УСПІХІВ В ПРОХОДЖЕННІ ТЕСТУ!
Потрібно вказати текст.
Ви вже проходили тест раніше. Ви не можете пройти його знову.
Тест завантажується...
Щоб розпочати тест, потрібно ввійти або зареєструватися.
Щоб розпочати тест, потрібно завершити наступний тест:
Результати
Правильних відповідей: 0 з 24
Ваш час:
Час вийшов
Ви набрали 0 з 0 балів, (0)
Середній результат
Ваш результат
Категорії
Не присвоєно категорію0%
прізвище, ім'я та клас
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
З відповіддю
З відміткою про перегляд
Запитання 1 з 24
1. Запитання
Кількість балів: 1
Клітинка В2 містить значення 20, клітинка С2 – значення 10. У клітинку D2 введено формулу з використанням логічної функції IF, =IF(B2<0; -B2; B2). Визначте яке значення буде відображатися в клітинці D2?
Запитання 2 з 24
2. Запитання
Кількість балів: 1
Клітинка В2 містить значення 20, клітинка С2 – значення 10. У клітинку D2 введено формулу з використанням логічної функції IF, =IF(C2>0; B2+C2; B2-C2). Визначте яке значення буде відображатися в клітинці D2?
Запитання 3 з 24
3. Запитання
Кількість балів: 1
Для застосування сортування в таблиці потрібно скористатися вкладкою …
Запитання 4 з 24
4. Запитання
Кількість балів: 1
Сортування від А до Я та Сортування від Я до А, при якому впорядкування здійснюється за алфавітом або в оберненому порядку відбувається коли в полі розміщені …
Запитання 5 з 24
5. Запитання
Кількість балів: 1
Сортування від наймолодшого до найстаршого та Сортування від найстаршого до наймолодшого відбувається коли в полі розміщені …
Запитання 6 з 24
6. Запитання
Кількість балів: 1
Яке значення буде записане в клітинку А5?
Запитання 7 з 24
7. Запитання
Кількість балів: 1
Яке значення буде записане в клітинку А5?
Запитання 8 з 24
8. Запитання
Кількість балів: 1
Яке значення буде записане в клітинку А5?
Запитання 9 з 24
9. Запитання
Кількість балів: 1
Яке значення буде записане в клітинку А5?
Запитання 10 з 24
10. Запитання
Кількість балів: 1
Яке значення буде записане в клітинку А3?
Запитання 11 з 24
11. Запитання
Кількість балів: 1
Графічне зображення, що наочно відображує співвідношення між числовими даними за допомогою лінійних відрізків або геометричних фігур – …
Запитання 12 з 24
12. Запитання
Кількість балів: 1
На малюнку зображено складові діаграми. Якою цифрою позначено Ряд даних?
Запитання 13 з 24
13. Запитання
Кількість балів: 1
На малюнку зображено складові діаграми. Якою цифрою позначено Маркер даних?
Запитання 14 з 24
14. Запитання
Кількість балів: 1
На малюнку зображено складові діаграми. Якою цифрою позначено Область побудови діаграми?
Запитання 15 з 24
15. Запитання
Кількість балів: 1
Діаграму якого виду зображено на малюнку?
Запитання 16 з 24
16. Запитання
Кількість балів: 1
Розташуйте в правильному порядку алгоритм додавання діаграми:
виділити діапазон клітинок на основі яких буде будуватися діаграма
на вкладці Вставлення в групі Діаграми слід обрати потрібний вид діаграми
встановити властивості діаграми
Запитання 17 з 24
17. Запитання
Кількість балів: 1
На малюнку зображено контекстне меню діаграми. Для зміни типу діаграми потрібно обрати пункт позначений цифрою …
Запитання 18 з 24
18. Запитання
Кількість балів: 1
На малюнку зображено контекстне меню діаграми. Для зміни даних потрібно обрати пункт позначений цифрою …
Запитання 19 з 24
19. Запитання
Кількість балів: 1
Яке значення буде записане в клітинку А4?
Запитання 20 з 24
20. Запитання
Кількість балів: 1
Скільки рядків буде в таблиці зображеній на малюнку, якщо для другого стовпчика буде застосований фільтр: всі числа менші0?
Запитання 21 з 24
21. Запитання
Кількість балів: 1
Скільки рядків буде в таблиці зображеній на малюнку, якщо для першого стовпчика буде застосований фільтр: слова, що починаються з літери Р?
Запитання 22 з 24
22. Запитання
Кількість балів: 1
Скільки рядків буде в таблиці зображеній на малюнку, якщо для першого стовпчика буде застосований фільтр: слова, що складаються більше ніж з 1 літери?
Запитання 23 з 24
23. Запитання
Кількість балів: 1
Скільки рядків буде в таблиці зображеній на малюнку, якщо для першого стовпчика буде застосований фільтр: слова, що складаються з 3 літер?
Запитання 24 з 24
24. Запитання
Кількість балів: 1
Скільки рядків буде в таблиці зображеній на малюнку, якщо для першого стовпчика буде застосований фільтр: слова, що складаються з 1 літери; а для другого – числа більші за 5?
Якщо ви помітите помилку в запитаннях повідомте про це вчителя (також напишіть про помилку в коментарі з вказанням номера запитання, щоб я міг перевірити і виправити помилку). Рішення про оцінку приймає вчитель. Сайт лише показує кількість правильних відповідей.
Відповіcти
Світлана
У 2 питанні алгоритм однозначний, але він не правильний. Чому? Картинку вставити не можу. У 16 питанні не тільки цифри являються рядом даних, але й їх назва. Напишіть пояснення будь ласка до цих відповідей.
Відповіcти
Позняк Р.Ю. автор
1) Запитання при складанні тесту формуються в випадковому порядку. Уточніть будь ласка, про який алгоритм іде мова. 2) 1 стовпчик з назвами продуктів – поля даних; 2 стовпчик з числовими даними калорійності – ряд даних (підручник “Інформатика 7 клас” за Морзе, с 183)
Відповіcти
макс
лайкаю и умнажаю
Відповіcти
ООО
Відповіді всі були позначені вірними, а потім в результаті написало 70 %. Що за фіговий підрахунок?
Під час карантину тестування в онлайн формі є одним
1494
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних.
Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами. Політика конфіденційності
Ваш сайт не правильно показує відповіді
Якщо ви помітите помилку в запитаннях повідомте про це вчителя (також напишіть про помилку в коментарі з вказанням номера запитання, щоб я міг перевірити і виправити помилку). Рішення про оцінку приймає вчитель. Сайт лише показує кількість правильних відповідей.
У 2 питанні алгоритм однозначний, але він не правильний. Чому? Картинку вставити не можу.
У 16 питанні не тільки цифри являються рядом даних, але й їх назва.
Напишіть пояснення будь ласка до цих відповідей.
1) Запитання при складанні тесту формуються в випадковому порядку. Уточніть будь ласка, про який алгоритм іде мова.
2) 1 стовпчик з назвами продуктів – поля даних; 2 стовпчик з числовими даними калорійності – ряд даних (підручник “Інформатика 7 клас” за Морзе, с 183)
лайкаю и умнажаю
Відповіді всі були позначені вірними, а потім в результаті написало 70 %.
Що за фіговий підрахунок?