Підсумкове тестування з теми Табличний процесор. Тест 27 (8 клас)

Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора

Підсумкове тестування з теми Табличний процесор. Тест 27 (8 клас)Тест розроблено на основі матеріалу підручника  «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 8 клас»

мета: закріпити вміння і навички учнів з теми Табличний процесор; перевірити рівень засвоєння знань.

описання тесту:

  • тест середньої складності, разрахований на 10-30 хв часу, в залежності від рівня підготовленості;
  • тест найкраще використовувати для актуалізації знань на початку уроку, або для підведення підсумків в кінці уроку.

 Шановні відвідувачі сайту. Велике до Вас прохання, якщо ви помітили помилку в тестах, будь ласка повідомте про це скориставшись формою для коментарів, яка знаходиться під тестом. Також Ви можете написати своє бачення того як покращити даний тест. Для мене важливо знати вашу думку.


Тест 27 (8 клас)

Для навігації між запитаннями в тесті використовуйте кнопки Далі та Назад або таблицю з номареми запитань вгорі.

Будьте уважні. Не оновлюйте сторінку, інакше тест доведеться проходити заново!

БАЖАЮ УСПІХІВ В ПРОХОДЖЕННІ ТЕСТУ!

4 thoughts on “Підсумкове тестування з теми Табличний процесор. Тест 27 (8 клас)

    1. Якщо ви помітите помилку в запитаннях повідомте про це вчителя (також напишіть про помилку в коментарі з вказанням номера запитання, щоб я міг перевірити і виправити помилку). Рішення про оцінку приймає вчитель. Сайт лише показує кількість правильних відповідей.

      1. У 2 питанні алгоритм однозначний, але він не правильний. Чому? Картинку вставити не можу.
        У 16 питанні не тільки цифри являються рядом даних, але й їх назва.
        Напишіть пояснення будь ласка до цих відповідей.

        1. 1) Запитання при складанні тесту формуються в випадковому порядку. Уточніть будь ласка, про який алгоритм іде мова.
          2) 1 стовпчик з назвами продуктів – поля даних; 2 стовпчик з числовими даними калорійності – ряд даних (підручник “Інформатика 7 клас” за Морзе, с 183)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *